hromadny utok podruhe

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Leden 15 12:52:24 CET 1999

% Pokud na tom linuxu nepobezi zadne sitove sluzby, tak by to snad mel
% byt nenaboritelny linux. Kde nic neni, ani hacker nebere :-).Navic k
% opasku si muzete poridit jeste sle a dat ipchains na vstup do
% routeru. S routerem si totiz nema kdo co komunikovat. Vyjimku tvori
% smerovaci protokoly (pokud tam neni jenom statika). A navic jsou nutne
% staticke arp tabulky.

Yenya na seminari obcas rika (:-), ze staci filesystem na diskete,
nabootovat nastavit fw previdla a dat halt(!). System jako takovy
nebezi, takze se neni kam nabourat, ale prichod paketu probudi sitovky
(interupt) routovani vesele jede. Bohuzel pokud chcete cokoliv zmenit
je potreba rebootovat (to mi neco pripomina :-).
 Nikdy jsem to nevidel fungovat, ale prislo mit to jako docela
dobry napad :-). Nechcete to nekdo zkusit?

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz