hromadny utok podruhe

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Leden 15 13:10:45 CET 1999

:> Yenya na seminari obcas rika (:-), ze staci filesystem na diskete,
:> nabootovat nastavit fw previdla a dat halt(!). System jako takovy nebezi,
:> takze se neni kam nabourat, ale prichod paketu probudi sitovky (interupt)
:> routovani vesele jede. Bohuzel pokud chcete cokoliv zmenit je potreba
:> rebootovat (to mi neco pripomina :-). Nikdy jsem to nevidel fungovat, ale
:> prislo mit to jako docela dobry napad :-). Nechcete to nekdo zkusit?

poznam cloveka, co mu to tak doma chodi .. ( tiez som tomu najskor nechcel
verit ..  )

ale nechapem jednu vec .. odkial ta karta po prebudeni berie rules, ked
system je haltnuty ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying