S3 Virge GX2

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Pátek Leden 15 16:46:21 CET 1999

On Fri, 15 Jan 1999, Jiri Vesely wrote:

> po snizeni barevne hloubky zamrzavani prestane. To mrznuti je brutalni,
> protoze je nepravidelne a nefunguje nic, ani prepnuti do konzole :-(

X servery k S3Virge* jsou dost spatne odladeny, tedy alepson ty co jsem
videl ja (myslim, ze aktualnejsi jsou o cislo verze novejsi nez pouzivam)
a viditelne nektere veci nikdo poradne ani neotestoval (hlavne v
nekterych rozlisenich a barevnych hloubkach)
Myslim, ze se k tomu autor nekde sam priznal (pokud to neni primo v
nejakem README)

S pozdravem
	Petr Snajdr