hromadny utok podruhe

Pátek Leden 15 16:07:18 CET 1999

Pavel Machek (pavel na bug.ucw.cz) wrote:
:
: > Tak tady si dejte pozor - jakmile na tento blacklist zaradite nekoho,
: > kdo vas pak zazaluje, a vy neprokazete ze skutecne delal to co tvrdite
: > ze delal, mate problem. A logy u soudu jako dukaz neobstoji, ty si
: > muzete napsat v jakemkoliv textovem editoru. :-(
:
: Nestaci tam napsat "je podezrely ze delal" nebo "myslim si o nem ze
: delal"? Kdyz mi Pavel Kankovsky rekne ze "ma podezreni ze" mu XXX
: zautocil na masinu, budu mu verit...

Ano, takhle by to slo. Ale o tom tu ze zacatku nebyla rec. Ja jsem se proste
snazil vcitit do role toho soudce ktery by to soudil, a musim rict ze bych
toho skoditele na zaklade obycejnych logu nemohl obvinit vubec z niceho,
protoze mi proste u tech logu chybi jakakoliv prukaznost. Zkuste si vazne
predstavit ze chcete nekoho obvinit a ty logy si napisete sami - jaky v tom
bude pro toho soudce rozdil? Naprosto zadny. Opet bude videt ty same logy.
A z toho to vsechno prameni...

A ty formulace na "oficialnim CZLUG blacklistu" by se musely vazne volit strasne
opatrne. Uz treba "mam podezreni ze mi XYZ utocil na pocitac" mi pripada moc
tvrde - neni treba uz i toto podezreni dokazovat? Spis bych tam dal "podle
zaznamu naseho pocitace se ho snazil napadnout XYZ".

Leos Bitto