hromadny utok podruhe

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 15 17:35:40 CET 1999

Leos Bitto wrote:
:
: A ty formulace na "oficialnim CZLUG blacklistu" by se musely vazne volit strasne
: opatrne. Uz treba "mam podezreni ze mi XYZ utocil na pocitac" mi pripada moc
: tvrde - neni treba uz i toto podezreni dokazovat? Spis bych tam dal "podle
: zaznamu naseho pocitace se ho snazil napadnout XYZ".

	Nebo "podle zaznamu se pocitac XYZ snazil {pripojovat sitove disky,
prihlasovat se protkolem imap} na dva ci vice pocitacu v domene .cz".
Podivejte se na RBL (http://maps.vix.com). Tam ty formulace jsou take
- je tam to, ze list je neoficialni a ze to, ze nektere domeny neprijimaji
postu od IP adres z toho listu, je jejich svobodna volba a VIX.com za to
nemuze.

	Administrativne se to vyresit da (rekl bych ze u nas daleko
lepe nez v U.S.). Spis popremyslejte nad tim, jak to udelat technicky.
Treba dopsat neco do TCP wrapperu a list distribuovat jako DNS subdomenu
podobne, jako je rbl.maps.vix.com. Nebo jako BGP feed? Nebo?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //