Jak je to s cstocs a RH-5.2_CZ

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Leden 15 16:23:14 CET 1999

Dne Pá, 15 leden 1999 jste napsal(a):

>: Nebo neni tu nekdo, kdo by chtel delat Linux-CZ-contrib? Myslim, ze by to mnoha
>: lidem prospelo.
>
>	Co by to melo byt? Jak by se to lisilo od RHCN.redhat.com,
>pripadne od contrib.redhat.com?

Zasadne. Je spousta programu typu patchnuty Netscape pro glibc tak, aby
podporoval cestinu. O jeho existenci jsem se dozvedel cirou nahodou. Mam na
mysli
a) balik programu, kterym byla cestina vnucena natvrdo a ktere nejsou soucasti
distribuce i386-cs
b) balik skriptu vyhradne pro cestinu - typu cesky sort, cstocs
c) programy obecne vzniknuvsi v nasich zemepisnych sirkach a delkach, ktere
nejsou soucasti distribuce i386-cs.

Verim, ze je pekne mit v republice desitky zdroju, ale jeden temer
vseobsahujici usetri spoustu prace pri vyhledavani a taky pri kladeni dotazu v
teto konferenci. fi.muni.cz nebo sunsite na cuni jsou dobre, ale asi by to
chtelo uz k chystanemu projektu Linux-CZ pridelat dalsi zdroj uzitecnych
aplikaci. Hlavne takovych, se kterymi nebudou mit cesti uzivatele problem.

Ota