HUMOR: Soutez

Pátek Leden 15 16:26:06 CET 1999

Zdenek Kabelac (kabi na fi.muni.cz) wrote:
:  > Coz rekla ponekud blbe tou hlaskou o neexistenci souboru. Mozna by bylo
: > stacilo zmenit cislo bootovaci partiton pro NT, ale to uz se ted nedozvim.
: > Pisu to take proto, aby jste kdyz se neco takoveho stane zbytecne neprisli
: > o prestiz a penizky. Nevim jestli neco takoveho rika microsoft na
: > skolenich o NT, nikdy jsem na zadnem nebyl, ale prijde mi to jako tezko
: > odhalitelne zavada.
:
: Myslim ze z toho plyne pouceni nepouzivat NT :-)

Kez by to pokazde slo! Zrovna predevcirem jsem musel instalovat Windows NT a Linux
na jeden pocitac, a bojoval jsem s tim. Windows NT proste odmitaly vzit na vedomi
ze ten disk ma v BIOSu zapnuty LBA mod. Resenim bylo nejdriv Linovovym fdiskem
nagenerovat prisluste partitions i pro Windows NT a do nich je pak nainstalovat.
Kdyz ty partitions generovaly Windows NT samy, pokazde naprosto zmrsily partition
table - Linuxove partitions byly zapsane podle LBA, NTckove bez LBA. :-( Ted to zni
jednoduse, ale ja jsem ztratil nejmene pul dne nez jsem na tohle prisel. A to
ta deska (tj. i BIOS) ma certifikat "Windows NT ready", dokonce i s hologramem.
At se jsou vycpat...

Leos