HUMOR: Soutez

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Leden 15 15:06:33 CET 1999

 > Coz rekla ponekud blbe tou hlaskou o neexistenci souboru. Mozna by bylo
> stacilo zmenit cislo bootovaci partiton pro NT, ale to uz se ted nedozvim.
> Pisu to take proto, aby jste kdyz se neco takoveho stane zbytecne neprisli
> o prestiz a penizky. Nevim jestli neco takoveho rika microsoft na
> skolenich o NT, nikdy jsem na zadnem nebyl, ale prijde mi to jako tezko
> odhalitelne zavada.

Myslim ze z toho plyne pouceni nepouzivat NT :-)

A kdyz uz instaluji novy disk, tak si nechat nejakych zaloznich 60MB pro
primarni root-partition linux-u a az za ni davat extended.

-
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz