ncpmount

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Pátek Leden 15 18:18:02 CET 1999

Zdravim

Vychodiskovy stav:
drwxr-xr-x   2 vartik   users        1024 Jan 15 19:07 test/

Uspesne namountujem volume z Novell 4.12 servera:
$ ncpmount -S posta -U vartik test

Konecny stav:
d---------   1 vartik   root          512 Nov 24  1960 test/

robi to aj ked pouzijem parametre nastavujuce prist. prav:
$ ncpmount -S posta -U vartik -f 640 -d 750 test

po mountnuti ani user vartik, ani root nemoze pouzit prikaz ncpumount na
odmountovanie, iba ak root pouzije umount

# umount test

Precital som si IPX-HOWTO ale o tomto stave tam nebolo pisane nic,
nenapada niekoho kde je problem? Uplne rovnaky stav nastava, ked
ncpmount pouzije root...

PS: RedHat 5.0 Linux, 2.0.32 (2.0.36 prip. vyssi som tam nedaval lebo na
CD nebol bzip2 a ja som mal za ulohu otestovat "ci to pojde" - moze to
byt teda verziou kernelu?)
--
Branislav Vartik