Linux cluster jako printserver

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Neděle Leden 17 12:51:38 CET 1999

Robert Dobozy wrote:

> Ja ich poznam :-)).

> Este raz. Linuxove print servery vam vobec nic nepomozu, cely proces
> spracovania tlacovej zostavy prebieha tak ci tak v R/3jke. Printserver iba
> spracuje prijate binarne data a posle ich dalej na tlaciaren. Zavedenie
> linuxoveho printservra znamena len dalsi prvok, ktory sa moze pokazit ;-)

No, nejsem si az tak jistej. Minimalne se zavedenim printserveru aplikacni servery
zbavi spravy spoolu, coz muze znamenat jiste (snad i nemale) odlehceni.

> Od toho su aplikacne servre aby takuto zataz zvladli.

To ja, ale .... (viz vyse)

> A okrem toho som robil podobnu instalaciu tiez s radovo stovkami
> tlaciarni, ktore su v pohode utiahnute troma instanciami aplikacnych
> serverov, par printservrmi a kopcom saplpd na peckach.

A ze si tam teda daval ty printservery, kdyz jsou na tri veci :))))))0

Of course:  http://www.ssc.com/LJ/issue54/2907.html

> Dik
>
>                                         Robo

Zradou se stalo