Graficky mailer pro X

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Leden 15 19:22:13 CET 1999

---Reply to mail from Petr Kyzlink about Graficky mailer pro X
> rad bych si od Vas nechal doporucit nejaky graficky, mysi ovladani
> postovni client, sice u nas vetsina uzivatelu pouziva pine, nekdo by ale
> rad pracoval prave mysi...zkouseli jsme somu, ale ta nam nejak nepadla do
> oka...take nechceme aby tento program byl soucasti nejakeho officu, ale
> byl ciste pod Xka...poradite?

Ja pouzivam XCMail (adresou se chlubi v hlavicce), ktery je celkem dobry.
Nejhezci, co jsem videl byla asi Balsa [imho soucast projektu Gnome], ta se
rychle vyviji a vyzaduje dost nove knihovny, ktere nemam, takze jsem ji uz
dlouho nevidel. Za  pokus by snad stal i kmail (www.kde.org). Pokud mate
nainstalovany Communicator tak by mohl vyhovovat i Netscape Messenger.
Jinak zkuste freshmeat.net -> appindex -> X -> mail clients [nebo tak nejak]

David Kuzela