Graficky mailer pro X

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 15 21:20:24 CET 1999

David Kuzela wrote:
: ---Reply to mail from Petr Kyzlink about Graficky mailer pro X
: > rad bych si od Vas nechal doporucit nejaky graficky, mysi ovladani
: > postovni client, sice u nas vetsina uzivatelu pouziva pine, nekdo by ale
: > rad pracoval prave mysi...zkouseli jsme somu, ale ta nam nejak nepadla do
: > oka...take nechceme aby tento program byl soucasti nejakeho officu, ale
: > byl ciste pod Xka...poradite?
:
: Ja pouzivam XCMail (adresou se chlubi v hlavicce), ktery je celkem dobry.
: Nejhezci, co jsem videl byla asi Balsa [imho soucast projektu Gnome], ta se
: rychle vyviji a vyzaduje dost nove knihovny, ktere nemam, takze jsem ji uz
: dlouho nevidel.

	Balsa je asi nejslibnejsi. Je zalozena na kodu muttu, coz je IMHO
nejlepsi znakovy MUA.

	Ja sam pouzivam exmh, coz je taky dobre (hlavne umi
editovat vic dopisu naraz), ale na muj vkus celkem pomale, zejmena pri
vetsich folderech (> 1000 zprav). Umi zobrazit HTML, obrazky, maily
s castmi v ruznych kodovanich, multipart zpravy obsahujici multipart
casti (a rekurzive dale :-), PGP, samo si to pamatovat vsechny adresy
prichozich mailu (takze si pak nemusite vzpominat slozite na adresu nekoho,
s kym jste si mailovali jednou v zivote), a tak podobne. Na druhe strane
je to psane v Tcl/Tk, takze je to prislusne pomale.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //