Linux cluster jako printserver

Pátek Leden 15 19:18:00 CET 1999

Karel.Salavec na telecom.cz (Karel Salavec) writes:

> Chtel bych jako reseni navrhnout toto: nainstalovat Linux s
> mutliprocesorovou podporou (jsou to 2-proc. Delly), spojit celou tu
> grupu do clusteru a vyuzivat ja jeden printserver.

Pouziti clusteru (napr. Beowulf) pro ucely tisku se mi zda velmi
neobvykle. Mozna jsem to spatne pochopil, ale i tak si zkuste v
LPRng-HOWTO precist kapitoly:

5.13 Support for Network Print Servers
5.14 Printer load balancing

(http://www.astart.com/lprng/LPRng-HOWTO.html)

Treba jen chcete vytvorit jednu tiskovou frontu do ktere budete
posilat joby ze SAPu, pricemz tyto joby budou dale distribuovany na
nekolik tiskaren (treba sitovych, nebo pripojenych lokalne) tak, aby
tiskarny byly rovnomerne vytizene. Ale treba to chcete uplne jinak ;-)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR