route po halt-e (was: Re: hromadny utok podruhe)

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 15 22:22:59 CET 1999

On 15 Jan 1999, Michael Mraka wrote:

> Yenya na seminari obcas rika (:-), ze staci filesystem na diskete,
> nabootovat nastavit fw previdla a dat halt(!). System jako takovy
> nebezi, takze se neni kam nabourat, ale prichod paketu probudi sitovky
> (interupt) routovani vesele jede. Bohuzel pokud chcete cokoliv zmenit
> je potreba rebootovat (to mi neco pripomina :-).
>  Nikdy jsem to nevidel fungovat, ale prislo mit to jako docela
> dobry napad :-). Nechcete to nekdo zkusit?

Zdravim,

v podstate som to uz raz nechcene vyskusal. Na routri (starsia masina) sa
pokazil radic disku. Vsimol som si to, az ked prestali fungovat snmp
statistiky, pokusy o prihlasenie tiez zlyhavali, ale routing bezal v
pohode dalej. FW tam nebol, takze to neviem potvrdit/vyvratit. Ked som
pripojil monitor, tak som nasiel obrazovku plnu chybovych hlasok.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /