RedHad 5.2 CZ - CD CZLUG

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Leden 15 23:30:53 CET 1999

On 15 Jan 99, at 22:18, Stanislav Meduna wrote:

> : stala se mi takova nemila vec. Dostal jsem vyse zminene CD,
> : ale pripada mi nejake divne. V LINUXu (RH 5.1) vidim
> : v adresari Redhat/RPMS jako posledni balik portmap...,
> : ve WinNT vidim vse.
>
> Nie je to CD nahodou v Joliete? - zrejme hej, ked pod

Neni, mam ho tady precist jde zda se v pohode (mechanika aopen
s podporou cteni CDRW) a prave jsem koukal na to, ze pod
windows jsou na nem videt blbosti.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.