RedHad 5.2 CZ - CD CZLUG

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Sobota Leden 16 12:31:53 CET 1999

On Fri, 15 Jan 1999, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Neni, mam ho tady precist jde zda se v pohode (mechanika aopen
> s podporou cteni CDRW) a prave jsem koukal na to, ze pod
> windows jsou na nem videt blbosti.

A neni nejak podivne udelane ISO image? mkisofs se
nekdy chova nevypocitatelne. I kdyz se mi to stalo
v minimu pripadu (snad tak 2x), vytvoril neco co
se mi vubec nezamlouvalo. Napriklad v jednom souboru
bylo neco co se tvarilo jako chyba na mediu, ale
po tom co totez bylo i na dalsim a po pregenerovani
to zmizelo jsem usoudil na vliv mkisofs.

BTW: Windowsum pri cteni takoveho souboru
okamzite zatuhl kurzor :-)

Uz se mi podarilo vypalit i CD, ktere slo
cist jen na nekterych CDROM.

BTW: nepouzivate nekdo nejakou IDE vypalovacku
spolu s s SCSI emulaci? Docela bych byl zvedav na
zkusenosti.

S pozdravem
	Petr Snajdr