RedHad 5.2 CZ - CD CZLUG

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Leden 16 14:06:06 CET 1999

"petr.snajdr na seznam.cz" wrote:
: A neni nejak podivne udelane ISO image? mkisofs se
: nekdy chova nevypocitatelne. I kdyz se mi to stalo
: v minimu pripadu (snad tak 2x), vytvoril neco co
: se mi vubec nezamlouvalo.

	CD CZLUGu jsem delal ja. Mohu zodpovedne prohlasit, ze
ten image o Jolietu ani neslysel. Je to poctive RockRidge, navic vyzkousene
v ruznych strojich (zrovna vcera jsem z neho v pohode nainstaloval dalsi
stroj).

: Uz se mi podarilo vypalit i CD, ktere slo
: cist jen na nekterych CDROM.

	Tady by mohl byt problem. Nektere novejsi (rychlejsi) CD-ROM
mechaniky pry maji problemy s vypalovanymi CDcky. Bohuzel CD CZLUGu
jsou palena a ne lisovana, takze podobne problemy se mohou vyskytnout.
CD, ktera jsem palil ja (asi 20 ks), jsem delal na 4-rychlostni vypalovacce,
ale z duvodu spolehlivosti jsem to palil jen na dvojnasobnou rychlost.

	Pokud mate nejake problemy s temi CD, zkuste nejprve, jestli
je cele CD fyzicky citelne: treba prikazem

	dd if=/dev/cdrom bs=4k of=/dev/null

- melo by to skoncit s chybou az nekde po vice nez 600 megabajtech. Presne
si velikost image nepamatuju - uz image nemam a CD CZLUGu nemam momentalne
po ruce.

	Otazka je, co budeme jako CZLUG delat s pripadnymi vadnymi CDcky.
[ Cc: vybor at linux.cz ]

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/