RedHad 5.2 CZ - CD CZLUG

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 16 11:25:03 CET 1999

On 16 Jan 99, at 10:35, petr.snajdr na seznam.cz wrote:

> BTW: nepouzivate nekdo nejakou IDE vypalovacku
> spolu s s SCSI emulaci? Docela bych byl zvedav na
> zkusenosti.

Pouzivame yamahu, typ ted nevim, ale je to ta modernizovana s 2MB
bufferem. Chodi to dobre, sice jsem uz zazil, ze jadra zacalo psat
irq timeout, ale to je hodne vyjimecne, mozna bylo nejak nakopnute
medium. Pravda je, ze je to v PII na 266, takze zadna pomala sunka.

Pali stejne spolehlive jako yamaha 100 na SCSI. Tam se take nektere
medium zapsat nepovede.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.