Programovani

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Leden 17 00:49:49 CET 1999

Hello, world!\n

> 1. V praxi existuje mnoho programovacich jazyku a zaroven mnoho
> operacnich systemu. V linuxu je oblibeno programovani  hlavne v  C,
> perl a z internetu JAVA. Zajimalo by mne zda existuji programy na
> prevod jednotlivych programovych zdroju  napr. z C do java, Pascal do
> C a jine vzajemne prevody, moznosti je zde velke mnozstvi. Zajima me
> vse co s timto souvisi.

   Urcite existuji kompilatory Pascalu a Fortranu do C a dale pak kompilatory
podmnozin sedu/awku/shellu do Perlu.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"while (*p++ = *q++);"   -- Dennis M. Ritchie