Programovani

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 29 15:08:14 CET 1999

Michal Krause <mike na centaurus.4web.cz> wrote:
> [...]

Preboha preco prekladat z jedneho jazyka do druheho ..
Kazdy jazyk je trochu o niecom inom a teda fakt dobry a efektivny
preklad je jedine tak do assemblera :-)) (aj to nie je vzdy
 uplne mozne -- ako napr. pri interpretovanych jazykoch ako su
 Java, Lisp, Perl alebo len vyvolenym zname CL (clausal language))
  Napriklad z Eifela by si neurobil pekne C zdrojaky,
  a takisto z packalu pekny javovy program nevznikne ..
  C je dost nizkourovnove, java zasa vyhradne objektova
  C++ nieco medzi, packal je asi najlepsi jazyk na vyuku algoritmov
  (ktory jazyk sa viac podoba na pseudokod ? :-))
  Kazdy jazyk ma svoje zaludnosti, vyhody a nevyhody a efektivne
  programy casto vyuzivaju kazdu moznost, ktoru jazyk podporuje ..
  a to sa v inom casto neda len tak jednoducho urobit
  ( som zvedavy ako by fungoval Java --> C++ , kedy by sa v tom
   c++ zdrojaku zahodene objekty uvolnovali a ci vobec :-) )

A Pointa ???  Vyber si jazyk co sa ti najviac paci, alebo co ti
umoznuje najviac veci z istej oblasti, alebo (co je najcastejise)
jazyk v ktorom musis robit -- a s tym suvisi aj vyvojova platforma ..

Ak ti islo hlavne o teoreticku cast problemu , tak odporucam nastudovat
nieco z teorie kompilatorov a hlavne nieco o  formalych jazykoch.

Pecko

--
Peter Lacko <lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk>

Find the similarities?

"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler