mgetty a USR Robotics Sportster

Zdenek Precek precek na icom.cz
Pondělí Leden 18 01:49:25 CET 1999

On 17 Jan 1999 linux na muni.cz wrote:

> mam problem s vyse uvedenym modem. Mam na jedne lince
> pulsni telefon a tento modem. Vytacim-li cislo telefonem, mgetty
> to detekuje jako zvoneni, coz vede posleze k nezadoucimu spusteni
> prihlaseni. Lze tomu nejak zabranit? Jine fax-modemove karty mi to
> nedelaly.

Zdravim, jsem take jednim z 'postizenych'.

Tento modem jsem si koupil asi pred rokem a zpocatku se choval celkem
slusne. Teda krome toho, ze vytaceni na paralelce detekuje jako
vyzvaneni a toho, ze naopak jeho vlastni vytaceni se projevuje hlasitym
cvakanim i pri nastaveni ATM0 :-(

Po nejake dobe prestal prijimat faxy a to nejen efaxem (ve tride 1), ale i
firemnim Windousim programem ve tride 2.0: po 56 sekundach prijmu ohlasi
"Phase B error" a konec.

A jakoby toho jeste nebylo dost, cca pred mesicem se mu zacaly "nelibit"
nektere modemy a odmita se s nimi spojovat. Piska a piska, dokud jednomu
z modemu nevyprsi S7 a nezavesi. I kdyz... nekdy treba na paty
pokus /kazdy nyni bratru za 2,60 :-((((/ si da rict a pak jede v pohode i
na 28800Bd (inzerovanych 33,6kBd jsem jeste nevidel).

Ma-li nekdo napad co s takovym modemem (krome hazeni do hygienickeho
zarizeni), byl bych mu velmi povdecen, kdyby se o nej podelil.
Ted me napadlo, na ATI<cosi> ten modem odpovi cislem a datem verze
firmwaru s tim ze se jedna o US-version. Vzhledem k tomu, ze firmware je
ve flash-ROM, mozna ze by se dal preplacnout verzi pro Evropu???

PS: asi to bude off-topic, mgetty je v tom nevinne

|          v   v v        Ceska Sporitelna a.s.  ZVT Praha |SCP    (")     |
| Ing. ZDENEK PRECEK      Odbor podpory systemu    (HP-UX) |5200  _  \/\   |
| tel: +420-2-66703-316   Bubenska 1, 170 00  Praha 7      |   __  \/\\  _ |
| fax: arrange by phone     v      v                       |  | /|   / \/  |
| E-Mail: precek na icom.cz  PISTE MI CESKY: MIME, iso-8859-2 |  |//| _|      |