mgetty a USR Robotics Sportster

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 18 11:02:09 CET 1999

On 18 Jan 99, at 1:52, Zdenek Precek wrote:

> Tento modem jsem si koupil asi pred rokem a zpocatku se choval celkem
> slusne. Teda krome toho, ze vytaceni na paralelce detekuje jako
> vyzvaneni a toho, ze naopak jeho vlastni vytaceni se projevuje hlasitym
> cvakanim i pri nastaveni ATM0 :-(
To dela hodne homologovanych modemu, nevim proc, ale asi je to tim,
ze se pro homologaci musi pridavat do modemu rele pro odpojeni
telefonu. Delali to i supry (ne ty od alt distribution).

> Po nejake dobe prestal prijimat faxy a to nejen efaxem (ve tride 1), ale i
> firemnim Windousim programem ve tride 2.0: po 56 sekundach prijmu ohlasi
> "Phase B error" a konec.
To je podle me jednoznacne na reklamaci. Jestli se nepletu, tak
zaruka je delsi nez rok.
Proste koupil pecku ze site, nebo z linky. Ja jsem jednou rozesilal
supra faxem 200 faxu a nekde po stovce se mi modem normalne upekl,
kdyz jsem se ho dotknul, tak jsem se fest spalil. Kdyz vychladl tak
ozivnul, ale uz nevytacel pulsni volbou, jen tonove. V zaruce (tehdy
trilete) uz nebyl, ale jiste by to byla zajimava reklamace.

> A jakoby toho jeste nebylo dost, cca pred mesicem se mu zacaly "nelibit"
> nektere modemy a odmita se s nimi spojovat. Piska a piska, dokud jednomu
> z modemu nevyprsi S7 a nezavesi. I kdyz... nekdy treba na paty
> pokus /kazdy nyni bratru za 2,60 :-((((/ si da rict a pak jede v pohode i
> na 28800Bd (inzerovanych 33,6kBd jsem jeste nevidel).
Ja uz parkrat jo, ale nikdy jsem s tim dlouho nejel, chybovost byva
tak velka, ze se to ani nevyplati.

> Ma-li nekdo napad co s takovym modemem (krome hazeni do hygienickeho
> zarizeni), byl bych mu velmi povdecen, kdyby se o nej podelil.
> Ted me napadlo, na ATI<cosi> ten modem odpovi cislem a datem verze
> firmwaru s tim ze se jedna o US-version. Vzhledem k tomu, ze firmware je
> ve flash-ROM, mozna ze by se dal preplacnout verzi pro Evropu???

US Robotics je koupen od 3com a maji zastoupeni v Praze, tusim v
Rybne ulici.

> PS: asi to bude off-topic, mgetty je v tom nevinne

Asi ano, ale US robotics potrebuji ze strany mgetty extra obsluhu. Ja
jsem si mgetty prekladal a v Makefile je neco jako
#define US_Robotics.

P.S.: Mam za to, ze u nas neni povoleno paralelni pripojovani
telekomunikacnich zarizeni. Musi se pripojovat do zasuvek s
prednosti. Potom ma to, ze modem zvedne nevhodne linku fatalni dopad,
protoze je to master zarizeni a uplne Vas odpoji od telefonu. Takze
az budu mit po zkousce z matiky, tak to jdu reklamovat, protoze to
zarizeni je v zasade nefunkcni.

P.P.S: Nema ta konference mit jine From:?
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ne zihadla, ale med prinesl vcelam slavu.