Uzivatele nemohou zapisovat na primountovany vfat system

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Leden 18 21:04:05 CET 1999

On Mon, Jan 18, 1999 at 07:05:16PM +0100, David Kuzela wrote:
> narazil jsem na problem se kterym si nevim rady. Nedari se mi nastavit prava
> pro zapis na primountovany disk [vfat] pro obycejneho uzivatele. [...]

Na *FAT filesystemech nelze nastavovat vlastniky a pristupova prava,
protoze tuto informaci neni kam ulozit. Muzete jedine pouzit mount option
umask=0, pak se budou adresare a soubory jevit jako read/write pro vsechny.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               work: marek na corpus.cz