Soubor CNF pro klavesnici programu TeraTerm

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Leden 19 11:17:24 CET 1999

Dne 19. 1. 1999 Artur Kudelka napsal:

> Mate prosim nekdo k dispozici tento soubor ? Snazil jsem se upravit soubory dodane
> s programem, ale bez vysledku. V MC mi to reaguje jen na F1- F4, ostatni funkcni
> klavesy ignoruje.

Tento soubor sice nemam, ale pro funkcni klavesy by melo fungovat napr.
Esc 5 misto F5 a anlogicky az po Esc 0 misto F10 (jak se alternativne
macka F11 a F12 nevim, to jsem jeste nepotreboval :)

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz