Soubor CNF pro klavesnici programu TeraTerm

Petr Staněk Šnek snek na penguin.cz
Středa Leden 20 08:33:12 CET 1999

Vladimir Klejch wrote:

> Zdravim
>
> Nasel jsem neco na internetu. Je to na homepage teratermu
> http://hp.vector.co.jp/authors/VA002416/teralin1.tgz
>
> Zatim jsem to nezkousel ale snad to funguje...

Funguje to bezvadne, ale bez toho teralinl.tgz.
Lepsich vysledku dosahnete korektni terminfo/termcap
databazi napr z ftp://ftp.penguin.cz/pub/cestina/mc/

Takto provozovany TeraTerm s SSH vcetene INI najdete na
ftp://ftp.penguin.cz/pub/win32/

No a pokud vam v MC nefunguji klavesy tak si je nadfinujte!
http://www.penguin.cz/noviny/chip/mc.txt

Cituji..

Ovládání MC by uživatelům znalých Norton Commandera nemělo činit žádné
potíže. MC lze ovládat z klávesnice a nebo myšákem. Pokud jej spouštíte
z terminálu a zlobí vás klávesy, tak lze nastavit pro MC jeho vlasní
databázi kláves pomocí menu OPTIONS -> LEARN KEYS. Jestliže neuspějete
ani touto berličkou, tak lze například simulovat rozšířené klávesy typu
F9 stiskem ESC a klávesy 9. V případě aktivní češtiny nezapomeňte
přidržet
u klávesy 9 SHIFT pro její vyřazení.

Snek
P.S. Chodi vsak nekomu TeraTerm tak aby psal v iso8859-2 ???
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz