Co je 'rpm -F'? Was: Co s `undefined symbol: __libc_start_main' ?

Úterý Leden 19 14:22:14 CET 1999

On 19 Jan 1999, Jan Kybic wrote:

> Co by to melo delat? Moje rpm rika na 'rpm -F': `unknown option'.

-F funguje az v dostatecne novych verzich RPM

> Prozatim to vypada, ze system zatim necham tak jak je a az budu mit
> nekdy den cas, vsechno peclive zazalohuji a znovu preinstaluji. Ale
> stve me to, protoze jsem se tesil, ze s RedHatem uz nic takoveho
> nebude nutne.

Sebesofistikovanejsi software nezabrani cloveku, aby to dostal do
neopravitelneho stavu. :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"