samba a vice siti - pristup z jedne site do druhe

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri na posys.cz
Úterý Leden 19 20:19:56 CET 1999

Zdravim,
    mam sit na ktere je win NT server a do neho jdou dve sitove karty - dva
segmenty site. Jestlize dam najit pocitac ve Win95 na segmentu site, kde je
linux, tak je pocitac nalezen. Jestlize ovsem dam vyhledat pocitac na
segmentu site, kde neni linux, pak pocitac naleznu pouze v pripade, ze na
linuxu mam stejneho uzivatele se stejnym heslem - tak jak jsem prihlasen k
winNT (nestaci konto, ale take heslo).  Jestlize ovsem dam ve win95 spustit
a zadam \\server linuxu\konto uzivatele, tak jsem vyzvan k zadani hesla.

Nevite nekdo jak zajistit vyhledani pocitace s linuxem na jinem segmentu
site aniz by na pocitaci s linuxem muselo byt konto uzivatele s jeho heslem
?

dekuji