samba a vice siti - pristup z jedne site do druhe

Úterý Leden 19 22:17:35 CET 1999

Nesvacil Jiri (nesvacil.jiri na posys.cz) wrote:
: Zdravim,
:     mam sit na ktere je win NT server a do neho jdou dve sitove karty - dva
: segmenty site. Jestlize dam najit pocitac ve Win95 na segmentu site, kde je
: linux, tak je pocitac nalezen. Jestlize ovsem dam vyhledat pocitac na
: segmentu site, kde neni linux, pak pocitac naleznu pouze v pripade, ze na
: linuxu mam stejneho uzivatele se stejnym heslem - tak jak jsem prihlasen k
: winNT (nestaci konto, ale take heslo).  Jestlize ovsem dam ve win95 spustit
: a zadam \\server linuxu\konto uzivatele, tak jsem vyzvan k zadani hesla.
:
: Nevite nekdo jak zajistit vyhledani pocitace s linuxem na jinem segmentu
: site aniz by na pocitaci s linuxem muselo byt konto uzivatele s jeho heslem
: ?
:
: dekuji

Zdar,

ja bych zkusil napsat "remote announce = 1.2.3.4" do smb.conf,
1.2.3.4 je IP adresa tech NTcek. Mozna to nezabere, mozna jo... ;-)

Leos Bitto