VYRESENO: Re: ld: cannot open -lXpm.so: No such file or directory

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Leden 20 10:33:39 CET 1999

Dne Út, 19 leden 1999 jste napsal(a):
> [...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>pripadne libXpm.so (coz ma byt symlink ukazujici na tu verzi dynamicke
>knihovny, ktera ma byt pouzita), kteryzto by mel byt take obsazen v baliku
>xpm-devel

Nevim, ale pokud tomu dobre rozumim, tak locate vytahne z databaze umisteni
souboru, neco jako
cat databaze_locate | grep parametr_locate
no a ja jsem schvalne podumocnil dva vypisy, ktere existenci teto knihovny
potvrzuji. Kazdopadne ale diky, rpm -i xpm-devel*.rpm pomohlo, ale proc, to
nevim. Pravdepodobne kvuli hlavickovym souborum? Nevim.

Ota Buchta