gdb a core

David Sauer davids na iol.cz
Středa Leden 20 14:04:16 CET 1999

    MK> Zdravim,
    MK> pisu daemona, ktery obcas spadne na sigsegv. Ten pad se objevuje nepravidelne
    MK> jednou za nekolik tisic pozadavku, takze krokovat to nelze. Pokud zkoumam
    MK> vznikle core, nedari se mi zjistit, kde presne k padu doslo. Tohle je vystup
    MK> povelu where (gdb poustim takhle: gdb -c=core program):

    MK> (gdb) where
    MK> #0  0x40085be8 in __read ()
    MK> #1  0x804f19d in my_net_read ()
    MK> Cannot access memory at address 0xffffffff.

Padá to někde v sytémových knihovnách. Zkusil bych, aby si funkce
my_net_read() pamatovala parametry, které které předává systému
(zřejmě systémovému volání read, budou uloženy v core) a pak se pokusit si je
vyzvednout. Řekl bych, že problém bude dělat konstanta -1, ale kde se
vezme ...
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)