Tiskarna Canon BJC4300

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Leden 20 17:17:03 CET 1999

On Wed, 20 Jan 1999, Ondrej Rusek wrote:

>                                                                 ^^^^^^^^^
> Tuhle vlastnim, ale pod Linuxem jsem se nedostal dale nez k tisku
> jednoducheho textoveho souboru. Jakykoliv barevny tisk se mi nezdariil ani
> jakakoli grafika.. Pravda tisk pod Linuxem je pro mne stale jeste velkou
> neznamou, takze jakekoli zkusensti take uvitam.BB

Pokud tato tiskarna pouziva stejny protokol jako BJC4100, pak by nemel byt
problem rozchodit tisk alespon cernobile v 360x360dpi. (mam RH 5.1)
Pokud mate RedHat, pustte si v iXech program printtool.
K dispozici jsou asi 3 ruzne filtry pro tiskarny Cannon.
Ja tu svou 4100 rozjel s filtrem pro (myslim) 200,... .
S filtrem pro BJC4000 jsem nic nenatisknul ...

 -- Adam --

Za vyse uvedene udaje autor neruci ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *