libc5 a libc6 na jednom systemu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Leden 20 21:06:52 CET 1999

Dne 20. 1. 1999 Mikulas Patocka napsal:

> To nefunguje .. LD_LIBRARY_PATH prida dalsi knihovny do cesty, ale cesty
> ld.so.conf jsou platne i nadale. Krome toho: zkus to psat pri kazdem
> pusteni programu :-)

Ja osobne ma zkusenost, ze ackoliv jsem mel spravny radek v /etc/ld.so.conf,
pomohlo az pouziti LD_LIBRARY_PATH. Proc, to se me neptejte.

Co se tyce toho psani, myslim, ze by to resil sikovny scriptik:

$ cat libc_run
#!/bin/sh
LD_LIBRARY_PATH=/...... "$*"

$ libc5_run fvwm

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz