libc5 a libc6 na jednom systemu [VYRESENO]

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 20 22:39:15 CET 1999

>Rozhodne bych se podival, jestli mam nainstalovanou posledni verzi ld.so
>(posledni, o ktere vim, je 1.9.9) a pak bych spustil ldconfig, aby se
>refresnulo /etc/ld.so.cache.

Mam 1.9.9 (mimochodem: ld.so neni potreba, k nahravani se pouziva ld-linux.so).

>V dalsi fazi bych pomoci ldd (bacha na RH, tam je ldd z glibc, ktere
>s libc5 programy funguje BLBE) zkoumal, jestli to ma na svedomi vlastni
>program nebo nektera z knihoven (napr. u toho fvwm by to teoreticky mohla
>zpusobit libXpm). Pak bych se podival, jestli nema ten program nekde
>nadratovany -rpath.

Nektere programy mely skutecne v sobe zadratovanou cestu do /usr/X11R6/lib a
ld-linux tedy pouzival prednostne tu, i kdyz verze libc nesedela.  Stacilo tedy
tento adresar prejmenovat, napsat do ld.so.conf, a jede to :)

Mikulas Patocka