PPP BSD/deflate compression (Re: 2.2.0-pre8 a pppd...)

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Čtvrtek Leden 21 16:45:56 CET 1999

On Thu, 21 Jan 1999, Jan Derfinak wrote:

> Ked sme pri tom pppd. Tak sa este spytam.
> Uz som sa to raz v tejto konferencii pytal, ale nikto mi neodovedal.
> Aky je rozdiel medzi PPP deflate compression a BSD compression?

BSD compresion pouziva LZW algoritmus s kterym jsou licencni problemy.
deflate compression pouziva  Lempel-Ziv LZ77 compression (viz zlib).
Krome toho je jeste PPP Stac LZS Compression Protocol (vyvinul  Stac
Electronics) a PPP LZS-DCP Compression Protocol (LZS-DCP), ktery je
rozsirenim predchoziho o DCP hlavicky. Dalsi jsou treba
	PPP Gandalf FZA Compression Protocol
        PPP Predictor Compression Protocol
	Microsoft Point-To-Point Compression (MPPC) Protocol

S pozdravem
   Petr Snajdr