PPP BSD/deflate compression (Re: 2.2.0-pre8 a pppd...)

Jan Derfinak ja na demax.sk
Čtvrtek Leden 21 15:05:10 CET 1999

On Thu, 21 Jan 1999, petr.snajdr na seznam.cz wrote:

> BSD compresion pouziva LZW algoritmus s kterym jsou licencni problemy.
> deflate compression pouziva  Lempel-Ziv LZ77 compression (viz zlib).

Ako to vychadza, ked porovnam obydva kompresie z pohladu ucinnosti a zataze
procesora? (Pokial ma pppd k dispozicii obydve, zvoli si BSD compr.)

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones