Xterminalova sit

Smolik Daniel smolik na corpus.cz
Pátek Leden 22 10:43:33 CET 1999

Jan Marek wrote:

> Dobrý den,
>
> u nás na škole uvažujeme o zakoupení nové učebny a stroje ze staré bych
> velmi rád použil jako Xterminály (jedná se o 486/66, 16MB RAM, diskless,
> obyč. VGA karta).
>
> Nevíte, prosím, někdo o nějakém dokumentu, který by mě nakopl, kudy do
> toho?
>
> Zajímal by mě jednak vzdalený boot s nfs-rootem a natažení Xserveru s
> napojenim se na xdm, nebo něco podobného. Rešil-li to tu už někdo, mohl
> by mi poradit, jak na to a příp. na co si mám dát pozor?

> [...]
Jestli mate chut muzem o tom podebatovat . Mozna radeji na soukr. emailu.
Vsechno na co se ptate, jsem resil a vyresil. Tzn. umim udelat boot-rom snad pro
jakoukoli kartu, nakonfigurovat  bootp a tftp,
velice pekna vec je menu-mgl (jakysi boot mnager do ROM), root na NFS, xdm,
X-terminal. Tisk na bezdiskovych terminalech atd. Jakysi maly uvod je na
www.penguin.cz/~marvin.

                           Dan

--
Daniel Smolik