MX smerovane na CNAME bolo: ADMIN: zpravy s divnym From:

Milan Suchanek such na cadis.cz
Pátek Leden 22 11:51:01 CET 1999

> v tejto suvislosti by ma zaujimalo, ako si s takym zaznamom
> poradi BIND
> starsieho data.. v danom RFC sa pise, ze to moze sposobit problem pri
> resolvovani v niektorych starsich verziach, ale to RFC je datovane k
> roku 1996 tusim. Aj ked smozrejme sa neda odporucat prevadzkovanie tak
> stareho BIND-u :-))) predsa je mozne, ze sa niekde najde a nebolo by
> prilis dobre ak by tam nechodila koli tomuto posta.
> mate s tym niekto skusenosti?

A co dělat třeba v případě, že mám pouze JEDNU IP adresu, přes kterou
mám připojenou celou síť? Tam se aliasům nevyhnu. Je pravda, že mail
můžu směrovat přímo na příslušný A záznam. Ale co když budu časem
potřebovat mailserver přesunout na jiný stroj? Potom jednoduše změním
CNAME na A a hotovo.

BTW. zatím jsem se kromě zmiňovaných warningů v logu nesetkal s jinými
problémy, pošta zatím všude došla...

> S pozdravom
> + Tibor "FuturE" Pittich |    Email       :

Milan Suchánek

CAdis a.s.
mailto:such na cadis.cz
http://www.cadis.cz