Problemy s X - nebo fvwm?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Leden 22 13:27:53 CET 1999

Dne 22. 1. 1999 Martin Horak napsal:

> Preji dobry den.
> Nevim, jestli se tento problem tyka X serveru, fvwm ci neceho jineho.
> Jak uz jsem uvedl, pouzivam fvwm na XFree86 3.3.3 - standart z RH 5.1
> a narazil jsem na nasledujici zajimavy problem:
> Obvykle pri vytvoreni nekolika oken po nejake dobe prestane fungovat
> prepinani focusu kliknutim do okna a tlacitka v listach oken.
> Prepinani mezi okny je mozne pouze pomoci taskbaru. Mam pocit, ze k
> tomuto stavu dojde pokud nejaka aplikace vytvori modalni okno.
> Obnovit puvodni funkci jde pouze restartem X serveru.
> [...]

Jenom jestli to nedela zapnuty num-lock? Mam pocit, ze to tak bylo (ale
fvwm jsem uz nevidel nejmin pul roku, takze uz si to moc nepamatuju).

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz