Problemy s X - nebo fvwm?

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Pátek Leden 22 14:45:21 CET 1999

On 22 Jan 1999, Michal Krause wrote:

> Jenom jestli to nedela zapnuty num-lock? Mam pocit, ze to tak bylo (ale
> fvwm jsem uz nevidel nejmin pul roku, takze uz si to moc nepamatuju).

 tahle chyba je opravdu zpusobena chybou fvwm - pokud budete mit numlock
 vypnuty, k teto chybe nedojde - jedna se zde o to, ze numlock se povazuje
 za modifier key misto toho aby se ignoroval jako capslock (pouze window
 managerem samozrejme). mluvil jsem o teto chybe s A. Kojimou, a hack, jak
 tuto chybu obejit je mozne najit napr. v novejsich zdrojacich window
 makeru.

			fuf