Problemy s X - nebo fvwm?

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Leden 22 14:43:28 CET 1999

Dne Pá, 22 leden 1999 jste napsal(a):
>Obvykle pri vytvoreni nekolika oken po nejake dobe prestane fungovat
>prepinani focusu kliknutim do okna a tlacitka v listach oken.
>Prepinani mezi okny je mozne pouze pomoci taskbaru. Mam pocit, ze k
>tomuto stavu dojde pokud nejaka aplikace vytvori modalni okno.
>Obnovit puvodni funkci jde pouze restartem X serveru.
>Muzete mi prosim poradit, co se s tim da delat?

No, presne toto mi delaly taky, ale je to problem wm. Fokus zustane na nejlepe
neexistujicim okne a pak prepinani jenom taskbarem...
Do menu si pridej restart window manageru - v tvem pripade fvwm2 (nevim o
taskbaru pro klasicke fvwm, ktere s fokusem IMHO nemelo zadne problemy a melo
genialni funkci - rucni umistovani novych  oken BEZ POSUNU MYSI! Nevite
cirou nahodou nekdo, jak tohoto dosahnout u fvwm2 a kwm?)

Telcontar