CDROM od CZLUGu

Roman Majer roman na spt.cz
Neděle Leden 24 17:06:32 CET 1999

Dobry den,

koupil jsem si na sobotnim Installfestu CDcko RedHat 5.2 CZ
od CZLUGU (jehoz jsem se take letos stal clenem) a mam nasledujici
vyhrady:

1. CD je vypaleno ve formatu Joilet 3 :-((
Windows 98 nactou obsah CD (zobrazi soubory), ale nelze jej cist (obsah
souboru - treba zkopirovat).
Pod Linuxem ho prectu a muzu i kopirovat (Mam RedHat 5.2 od p. Meduny).

2. CD neni bootovaci :-((
Musel jsem ho zkopirovat pod linuxem na disk, odstaranit
ze vsech adresaru TRANS.TBL a znovu pomoci mkisofs
udelat bootovaci image s Rock Ridge extension. Jeste
ze jsem nasel na cd boot.catalog :-)) a jeste ze mame vypalovacku.

Take jsem delal pokusy s Loadlinem, abych nemusel delat
bootovaci diskety, ale ani vlastni kernel (instalacni) neni
schopen toto CD precist.

Doufam, ze aspon clenove CZLUGu dostali CD lepsi kvality, kdyz
to koupene je "obycejnemu" uzivateli asi na nic (uz je v kosi :-)),
nechal jsem si akorat obal s tucnakem).

3. Nektere RPM (treba sslwraper) nejde pri uvodni instalaci nainstalovat.

4. Netscape neustale pada (hlavne kdyz oznacim mysi starou adresu
v poli pro zadavani odkazu a chci psat novy odkaz, tedy nejcasteji klavesu
w)

Jinak dekuji organizatorum za InstallFest, alespon jsem si nakoupil
nejake knizky a nasosal pres 2GB dat :-))

S pozdravem, Roman Majer