Nezavadi se mi moduly

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 25 08:24:29 CET 1999

Ahoj vsem.

Mam takovy divny problem. Nainstaloval jsem si RH5.2, dodelal cestinu atd.
atd. a rozhodl jsem se, ze budu chtit experimentovat s 2.1 jadry. Tak jsem
zacal tim, ze jsem nainstaloval modutils 2.1.121. No a od toho okamziku me
2.0.36 jadro odmita zavadet moduly automaticky, musim mu je modprobem hazet
rucne.

Tzn. ze napr. pred mdir a: musim udelat su -, modprobe floppy, exit a pak
teprve mdir a:

Nevite nekdo, jak toto resit lepe nez reinstalaci ?

diky, milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."