Nezavadi se mi moduly

David Sauer davids na iol.cz
Pondělí Leden 25 09:44:30 CET 1999

    Milan> Ahoj vsem.
    Milan> Mam takovy divny problem. Nainstaloval jsem si RH5.2, dodelal cestinu atd.
    Milan> atd. a rozhodl jsem se, ze budu chtit experimentovat s 2.1 jadry. Tak jsem
    Milan> zacal tim, ze jsem nainstaloval modutils 2.1.121. No a od toho okamziku me
    Milan> 2.0.36 jadro odmita zavadet moduly automaticky, musim mu je modprobem hazet
    Milan> rucne.

 Myslím, že jsem měl pod stabilními kernely s modutils 2.1.121
 problémy. Zkusil bych upgrade nebo downgrade na 2.1.85. Problém
 spočíval(mám pocit), že se kernel s modprobe nebyl schopen domluvit,
 který modul vlastně chce. Objevovaly je požadavky na moduly jako:
 char--14 apod.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)