ncpmount & mount3

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 25 08:25:47 CET 1999

Ahoj vsem.

Mam na jednom linuxovem stroji ncpmount (posledni ncpfs ktere jsem nasel na
www.spsselib.hiedu.cz/ftp/...)

pri pouzivani mi to vsak pise mount failed a v messages se objevuji radky
toho typu, ze kernel potrebuje mount verze 3. hledal jsem hledal, ale
nejnovejsi mount je neco jako 2.9

nevite kde bych nejaky mount verze 3 nasel ? neni to ani v contribu, ani na
sunsitu ve zdrojacich.

diky moc za radu

 milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."