Lotus Notes

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pondělí Leden 25 08:45:30 CET 1999

On 21 Jan 1999, Radek Vybiral wrote:

> Casy se meni. Kdo neportuje na Linux, za rok uz nebude :))
> Je ohlasena verze 5.0 Lotus Notes i pro Linux.

Muj dotaz je trochu off-topic, ale protoze na tema LotusNotes
tady par prispevku probehlo, tak to taky zkusim.

PC s linuxem a X pouzivam mimo jine jako Xterminal pro HP-UX.
Na HP-UX 10.01 jsem meli LN v 4.01 a ja jsem si bez nejakych problemu
zobrazoval klienta Notes na svem linuxu.
Ted jsme udelali upgrade HP-UX na 11.00 a LN na 4.6.2 a
pokud spustim LN klienta, tak castecne nastartuje, ale pak
chcipne a vezme s sebou i server.

$ notes
Fatal Error signal = 0x0000000a PID/TID = 7014/1
Freezing all server threads ...

nevite, v cem by mohl byt problem?

diky

hp

P.S.: existuje nejaky list o LotusNotes?