SAMBA - detekce zmeny souboru

Jan Kurik kurik na reax.cz
Pondělí Leden 25 09:07:21 CET 1999

> MS VC si testuje jestli nahodou editovany nebyl soubor zmenen nejakym
jinym
> programem a pokud uzna ze byl, tak vyhodi okno jestli ho chci znova
>natahnout
> z disku, nebo ignorovat zmeny. No a jsou chvile kdy mi toto okno vyskoci
>kazdych 5
> sekund a nekdy mi to jede hodiny tak, jako bych to mel na lokalnim disku,
> kdy okno nevyskakuje. Samozrejme ze zadny program tento soubor
>nemodifikuje,
> takze si myslim, ze za to muze samba. Nevite kde by mohl byt problem a jak

    Ja jsem mel uplne stejny problem, ale jak se ukazalo, SAMBA v tom byla
nevine. Problem byl v tom, ze MS VC si hlida zmeny v souborech podle casu
jejich ulozeni na disk, ktere porovnava v casem, ktery je nastaven na
lokalnim stroji. No a ja mel chaos  v casovych zonach, takze na tom serveru
se Sambou byl cas o hodinu do predu oproti casu na klientskem stroji.
    Kdyz jsem dal dohromady casy na siti a spravne nastavil casove zony, tak
bylo vse OK.

Jan Kurik <kurik na reax.cz>