CDROM od CZLUGu

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Leden 25 11:16:46 CET 1999

Dne Ne, 24 leden 1999 jste napsal(a):

>Jednoznacne je bootovaci, pokud to z nej nebootuje, tak je vada v
>BIOSU nebo CDROM mechanice, ze je bootovaci mam overene nejmene na
>trech konfiguracich s ruznymi BIOSy a CDROM mechanikami (AOPEN,
>Wearnes, YAMAHA). Navic z nej bootovali nekteri lide na installfestu.
>Vzhledem k tomu, ze nejde cist Joilet, tak bych sazel na vadny
>firmware v CDROM mechanice.

Potvrzuji bootovatelnost CDROM. Wearness, FIC VA503+

>Trvam na tom, ze je normalne citelne. Kernel sice hlasi, ze nema
>tabulky pro iso8859-1, ale to neni fatalni chyba. Vetsina lidi si ji
>ani nevsimne. Instalace normalne probehne a pote jsou jiz tabulky
>dostupne jako moduly a zadne chyby se neobjevuji.

Jelikoz jsem tuto chybu nevidel a na jine masine na RH5.1 tuto chybu při mountu
nehlásí, tipnul bych na modul, který chybí v instalačním jádře.

>To je celkem normalni, netscape pada casto. Tezko muzu ovlivnit, jaky
>netscape u netscape vyrobi a jaky zapakuje redhat do rpm. Padani ma
>zrejme neco spolecneho s locales. Bez prommenych LANG a LC_ALL pada
>podle me mene.

Nevím, do jaké míry to mají na svědomí locales, ale podle mne to má na svědomí
	export XLIB_FORCE_I18N=2
Spolehlivě mi pomáhá
	unset XLIB_FORCE_I18N
Vyzkoušejte. Každopádně toto již píšu do konfery po X-té a nejsem sám.

Telcontar