scp + cp a suid bit?

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pondělí Leden 25 12:02:27 CET 1999

Dobry den,

  toto neni primo problem, jen takovy teoreticky dotaz.
Nedavno jsem vytvoril program s pravy --s--x--x a pomoci scp jsem ho
prekopiroval na jiny stroj pod jineho uzivatele (bylo to z roota na
obycejneho uzivatele). Je zajimave, ze prava zustala nezmeneny
(--s--x--x). Ale to jeste nebylo vsechno. Pak jsem se na tom druhem stroji
prihlasil jako root a zkopiroval jsem si od prislusneho uzivatele ten
program k sobe. Byl jsem dost prekvapeny, ze se mi okamzite zmenily vlastnik
z user.users na root.root a navic zustaly pristupova prava na --s--x--x.
Podle mych dosavadnich znalosti by to mela byt chybka ne?

Mohl by mi to nekdo vysvetlit?

Predem dik

Luf