tape, mt, amanda ...

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Leden 25 21:50:30 CET 1999

On 25 Jan 1999 12:37:58 +0100, Petr Snajdr wrote:

: 2) jak zatarovat na pasku 5 souboru a pak
:    roztarovat ten napr 3? Hraji si s kombinaci
:    tar a mt a snad to delam spatne nebo
:    snad nekde neco ne tak uplne funguje.

Kedysi som sa s niecim podobnym trapil a ked uz
som mal vytrhane skoro vsetky vlasy, poradila
mi nejaka dobra dusa z Internetu, ze nie je
mt ako mt.

Zakopany pes bol myslim v mt setblk 0.
V SCSI-HOWTO sa pise:

>  You can do this with the mt command -
>
>       mt setblk <size>
>
>  or
>
>       mt setblk 0
>
>  to get variable block length support.
>
>  Note that these mt flags are NOT supported under the GNU version of mt
>  which is included with some Linux distributions.  Instead, you must
>  use the BSD derived Linux SCSI mt command.  Source should be available
>  from
>
>       tsx-11.mit.edu:/pub/linux/ALPHA/scsi

: Host: scsi0 Channel: 00 Id: 01 Lun: 00
:   Vendor: ARCHIVE  Model: Python 04106-XXX Rev: 7230
:   Type:   Sequential-Access                ANSI SCSI revision: 02

... a pravdu povediac, nejaky Archive Python to bol.

Pozriem este v robote do mailboxu, mozno som si
tu diskusiu schoval.

Zdravi
--
				Stano