Samba a WinNT

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 25 21:58:11 CET 1999

On 25 Jan 99, at 20:56, Roka Juraj - Elef wrote:

> Ked uz sme pri tej sambe... kde by som nasiel nejaky navod, ako rozbehat
> sambu tak, aby si passwd tahala z NT servera? Cize na masinu so sambou sa
> mozu prihlasit len uzivatelia, ktori maju account na danom NT serveri...
> Ak sa to teda da...

Samozrejme potrebujete parametr password server = NT_server nebo jina
samba.

Ale ti uzivatele musi mit i lokalni ucty, jinak neni mozne spravovat
prava k souborum.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Neodkladej na zitrek, co dnes mohou udelat jini.